יום שני, 26 במרץ 2012

שיפור בגרות בביולוגיה

שיפור בגרות בביולוגיה.
ביולוגיה הוא מקצוע שנלמד בבית הספר ויש בגרות עליו בסוף שנה , כמו בכל מקצוע אחר . בשונה מהמקצועות האחרים ביולוגיה הוא לא מקצוע חובה ולא חייב ללמוד אותו או לגשת לבגרות שלו. אך מומלץ לעשות את הבגרות הזו ולעבור אותה בציון גבוה כדי לעלות את ממוצע הבגרויות שבידכם. ובנוסף המקצוע הזה הוא הכרחי לחיים , מלמד על גוף האדם ועל מחלות כלשהן שכדי שתדעו שתוכלו לטפל באנשים אחרים במצבי חירום או בעצמכם.
הבגרות בביולוגיה כל כך פשוטה שאין סיבה שתקבלו ציון גבוה , המבנה של הבגרות הזו היא פשוטה להבנה , לכל נושא יש את החלק שלה בבגרות ורוב השאלות בנויות משאלות אמריקאיות ולכן גם בעלי ידע בסיסי בביולוגיה יכל לעבור אותה בקלות.

כדי לבצע שיפור בגרות בביולוגיה תצטרכו ואפילו תחויבו להירשם לקורס הכנה , אין אפשרות ללמוד את המקצוע הזה בבית לבד כי החומר כלול גם בחלק מעשי שבלעדיו לא תוכלו לעבור את הבגרות , ורק במעבדות מורשות תוכלו למצוא את הציוד המתאים בשבילכם , ובנוסף תוכלו למצוא כלים חדישים ומערכות חקירה שרק יעזרו לכם בחלק המעשי ויקצרו את זמני העבודה שלכם מאשר אם תעבדו עם ציוד מיושן. ובקרוס הכנה שאתם נמצאים תוכלו לקבל הסברים ועזרה מהמורה שלכם והוא יסביר לכם שלב שלב איך לבצע את הניסוי בהצלחה רבה.
כדי לשפר ו\או להשלים את הבגרות תצטרכו להירשם לקורס הכנה , הסיבה שאין אפשרות ללמוד לבד בבית בדומה להיסטוריה היא שבביולוגיה משולב גם חלק מעשי שאותו חייבים לבצע במעבדה או במקומות שמשרד החינוך נתן אישור לכך . ובנוסף בקורסים יש כלים ומערכות חקירה חדישות וקלות יותר לשימוש והעובדה תהיה קלה ופשוטה יותר מאשר ציוד ישן , ושם ניתן  לקבל עזרה ממרצים ומורים מקצועיים , הוא יעזור לכם לבצע את הניסוי ויסביר לכם שלב שלב ממה שהוא עושה עד שתוכלו לבצע את הניסוי בעצמכם . ולבחינה בכתב יבוצע תרגלי לימוד מקצועיים ותרגול של החומר הנדרש לבחינה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה