יום שישי, 23 במרץ 2012

שיפור בגרות בהיסטוריה.

שיפור בגרות בהיסטוריה,
היסטוריה זו הבחינה החשובה שהתלמידים צריכים לעבור , וציון גבוהה בבחינה זו נותן יתרון לכל מי שמחפש עבודה או רוצה להתקבל לאוניברסיטה , לבגרות בהיסטוריה לומדים על ההיסטוריה של מדינת ישראל , מה עברנו בעבר ולמה זה מועיל בעתיד . הבחינה לא מבוססת על תרגילים שונים או שאלות מכשילות אלה על ידע וזיכרון החומר , כדי לעבור את הבגרות בציון גבוהה מומלץ ללמוד את כל החומר שניתן בתחילת שנה ולא לוותר על חלקים שונים , תצטרכו ללמוד בעל פה תאריכים , ואירועים שונים בהיסטוריה ולכן מי שלומד כמה שבועות לפני המבחן יכל לעבור על כל החומר וללמוד אותו בדרך הטובה ביותר שהוא יכל וכך לגשת למבחן לשיפור בגרות בהיסטוריה בצורה הטובה ביותר.

הבגרות היא בעלת 2 יחידות לימוד חובה , ובעלת 5 יחידות לימוד למקצוע מוגבר. כדי לקבל תעודת בגרות תצטרכו לעבור את שני היחידות , אך הציון הסופי מתחלק בין שני היחידות . אם קבלתם ביחידה הראשונה ציון גבוה וביחידה השנייה ציון נמוך , הממוצע של היחידה הראשונה ירד . ובנוסף היחידה השנייה יותר קשה מהראשונה לכן מומלץ להשקיע בשני היחידות. אם סיימתם את הלימודים והממוצע שלכם בהיסטוריה נמוך , מומלץ לחשוב על שיפור בגרות בהיסטוריה.

לבגרות הזו אתם יכולים ללמוד לבד , מהסיבה שרוב החומר מתבסס על הזיכרון שלכם ולפני הבגרות ניתן לקנות את הספר "מיקודית" שממקדת את כל החומר שאתם צריכים למבחן במספר רב של דפים ומה שאתם צריכים לעשות הוא .... ללמוד אותם בעל פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה