יום שני, 19 במרץ 2012

שיפור בגרויות בלשון

שיפור בגרויות בלשון,
עברית זוהי שפת היום יום שלנו , אנחנו אולי יודעים לדבר אותה , אבל כשלומדים אותה היא מתבררת כשפה שמאוד קשה ללמוד , גם לאלה שדוברים אותה מאז שנולדו , הם מתקשים בדקדוק והבעת המילים המסובכות שלומדים. משמע שהבגרות בלשון קשה פי כמה וכמה מבגרויות אחרות ועוד קושי העולה על התלמידים והסטודנטים היא שהמקצוע הזה הוא מקצוע חובה. לבגרות הזו יש כ-2 יחידות וכל תלמיד חייב לעבור לפחות יחידה אחת , אך אם הציון של היחידה שעשה נמוך , הוא יצטרך לגשת ליחידה השנייה כדי לשפר את הראשונה.
ע"פ כל הטעונים לעיל אנו ממליצים בלב שלם על  שיפור בגרויות בלשון.

המקצוע הזו נלמד כבר מכיתה א' אך הלימוד לבגרות מתחילה מכיתה י' , זה מתחיל מכיתה י' כי אם התלמיד יקבל ציון נמוך והוא רוצה לשפר אותו , יש לו עוד שנתיים שיכל להשלים אותה כשהוא עוד תלמיד. בגלל רמת הקושי והאי הבנה של הבגרות הזו אחוז הנכשלים בארץ הוא מאוד גדול , והאחוז התלמידים שרוצים לשפר אותה הוא יותר גדול , האחוזים האלו משקפים את רמת הקושי של בגרות זו , ולרוב התלמידים לא נגשים אליה מלכתחילה ומוותרים עליה בתקופת הלימודים.

כדי לשפר את הבגרות תצטרכו ללמוד בבתי ספר אקסטרניים או בקרוסים שמלמדים לבגרות זו. כדי להשלים את הבגרות הזו כדי מאוד להגיע בראש צלול וכלי כתיבה כדי שלא תפספסו שום חומר שיעלה לכם בעוד כמה נקודות בבחינה עצמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה