יום ראשון, 11 במרץ 2012

שיפור בגרויות בצבא



כשיש בידכם תעודת בגרות עם ציונים נמוכים ואתם בצבא , תוכלו לנצל אותו לטובתכם ולשפר את הבגרויות שבידכם. הצבא מחפש את החיילים שצריכים לשפר את הבגרות שלכם וכשהוא מוצא אותם הוא שולח אותם לכל מיני קורסים שונים שממומנים על ידי הצבא, וגם לכל הצרכים שלהם , הצבא דואג .ההזדמנות הזו בצבא לא חוזרת , הצבא רוצה לשלוח את החיילים שלו לאזרחות עם תעודת בגרות איכותית כדי שיצטרך לדאוג להמשך החיים שלו ולעבודה , מאשר לשפר את הבגרויות שבידו.

אבל אם אתם רוצים להתקבל לקורסים כאלו תצטרכו להיות לוחם , או תומך לחימה. מי שלא לוחם לא יכל לשפר את הבגרויות שלו על חשבון הצבא ולצאת לקורסים , ובנוסף גם מי שמשפר את הבגרויות שלו לא יכל לשפר את כולם , אלה רק בכמה מקצועות מועטים. הקורסים לשיפור הבגרות בדרך כלל מתקיימים בפנימייה שהיא מתקן אזרחי והם נמשכים כמה שבועות  , זמן הלימוד תלוי במקצוע שאותו אתם רוצים לשפר את הציון.

שיפור בגרויות בצבא זהו צעד מאוד חשוב , לכל חייל שרוצה לשפר את התעודה שלו יש המון אפשרויות ואם הוא לא ינצל אותם הוא יכל להשאר עם תעודת בגרות ממוצעת וקשיים בהשגת עבודה איכותית. הקורסים שבצבא הם אותם הקורסים שבאזרחות , אותם מרצים ואותם הזמנים, אבל בצבא אתם לא מוציאים שקל על הלימודים האלו. ובסוף הקורסים האלו , כשאתם משתחררים אתם יוצאים עם תעודת בגרות איכותית עם ציונים גבוהים וכשתרצו להשיג עבודה , תעודת בגרות תהיה הקושי האחרון שתחשבו עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה